Indgå et partnerskab

med UNICEF

Et partnerskab til glæde for verdens børn

UNICEF ​​udvikler partnerskaber, med virksomheder og fonde på tværs af brancher. Partnerskaber der giver klare forretningsmæssige fordele og som rejser vigtige midler til arbejdet for verdens mest udsatte børn. Med os som partner går I sammen med det stærkeste globale brand blandt humanitære organisationer. Vi er til stede i næsten alle lande og er den mest indflydelsesrige børneorganisation i verden.

Fordele ved et partnerskab med UNICEF

  • Brand impact
  • Profil og anerkendelse
  • Stor ekspertise
  • Medierelationer
  • Global indflydelse
  • Mulighed for netværk og deling af læring
  • Udvikling af globalt anerkendte initiativer

Danske virksomheder kan være med helt i front, når Verdensmålene skal opfyldes, og UNICEF’s formål er relevant for dem alle. For det handler om at sikre, at verdens næste generationer får de bedst mulige forudsætninger for gode og sikre børneliv samt en mere tryg verden, hvor børn kan få lov til at være børn og at udvikle sig med deres fulde potentiale.

  • Christina Laursen
  • Head of International Business
  • UNICEF Danmark

Udvalgte partnerskaber

Grundfos for UNICEF

Hempel Fonden for UNICEF

LEGO for UNICEF

Tre drenge fra mexicansk skole

Novo Nordisk for UNICEF

Pandora for UNICEF

DSV og UNICEF vil sammen sikre adgang til vitale forsyninger for børn i hele verden.

DSV for UNICEF

UNICEF støttes udelukkende af frivillige bidrag og vores livreddende arbejde ville ikke være muligt uden vores partneres ekstraordinære generøsitet.

  • Christina Laursen
  • Head of International Business
  • UNICEF Danmark

Indgå et partnerskab med UNICEF

UNICEF er den største og mest indflydelsesrige børneorganisation i verden og et af de stærkeste brands blandt humanitære organisationer. Vi laver både målrettede og mere kreative samarbejder med virksomheder og du er mere end velkommen til at kontakte os, hvis du vil i dialog omkring et samarbejde.

Christina Laursen

  • Head of International Business