Kampagne- og

produktsamarbejde

Et værdiskabende samarbejde

Sælger jeres virksomhed produkter, kan et produktsamarbejde med UNICEF være en oplagt mulighed. Samarbejdet foldes typisk ud i en kampagneperiode, hvor vi sammen udvikler en fælles kernefortælling, der samtidig styrker jeres arbejde med CSR og bæredygtighed.

Igennem de seneste år, har der været et stigende fokus på bæredygtighed og social ansvarlighed, og i dag er det blevet vigtige konkurrenceparametre for de fleste virksomheder. Et samarbejde med UNICEF i Danmark kan fx være et strategisk samarbejde omkring branding og social ansvarlighed. Samarbejdet giver forretningsmæssige fordele og rejser samtidig vigtige midler til arbejdet for verdens udsatte børn.

Som UNICEF partner går I sammen med det stærkeste globale brand blandt humanitære organisationer. Vi er til stede i næsten alle lande og er den mest indflydelsesrige børneorganisation i verden.

Som en del af en strategiske kommunikation kan et samarbejde med UNICEF således være med til at styrke virksomheders profil over for både medarbejdere, kunder og samarbejdspartnere. UNICEF er et af de stærkeste globale brands blandt humanitære organisationer. Vi er til stede i næsten alle lande og er den mest indflydelsesrige børneorganisation i verden.

Vi laver både målrettede og mere kreative samarbejder med virksomheder, og I er mere end velkommen til at kontakte os for en snak om, hvordan vi sammen kan indgå i et værdiskabende partnerskab.

Udvalgte samarbejder

Saxo for UNICEF

DBU for UNICEF

AYA&IDA for UNICEF

GUBI for UNICEF

GUBI for UNICEF


Indgå et samarbejde med UNICEF

UNICEF er den største og mest indflydelsesrige børneorganisation i verden og et af de stærkeste brands blandt humanitære organisationer. Vi laver både målrettede og mere kreative samarbejder med virksomheder og du er mere end velkommen til at kontakte os, hvis du vil i dialog omkring et samarbejde.

Marie Louise Nørgaard

  • Senior Partnership Manager