De Usynlige
Kvinders Klub

- om en verden designet af og til mænd ...

 

Vi lever i en verden, der designer produkter med manden som standard. Det på trods af, at 80% af
alt købes af kvinder. Sammen med Astrid Haug, som har har 15 års erfaring indenfor sociale
medier og digital transformation, dykker vi ned i en verden, hvor one size fits … mænd.

 
 
 

Astrid Haug

Astrid Haug har 15 års erfaring indenfor sociale medier og digital transformation. Siden 2013 har hun haft egen virksomhed, Astrid Haug Bureau. Virksomheden rådgiver større virksomheder, kulturinstitutioner, medier, fonde, kommuner, ministerier, medlemsorganisationer og startups på området. Fokus er, hvordan digitalisering og sociale medier kan anvendes til at understøtte forretningens overordnede mål og skabe en positiv samfundsforandring.

Lyt til Podcasten.

Astrid Haug - De Usynlige Kvinders Klub
Crash-test dukker er baseret på den gennemsnitlige mand, hvorfor kvinder ofte kommer mere til skade end mænd ved trafikuheld. Det er blot ét eksempel på design, der glemmer kvinder – og sætter deres liv på spil.

Hjælp piger og kvinder med at få indflydelse på deres egen fremtid

Støt nu